Yasakçıya/Yasakçılara ve Eşit Oyun Sahasını Henüz Öğrenemeyenlere

K ya içten ulaşmayı dene;  kendi içinden

Laura ya da bir başkası üzerinden ve yoluyla değil

Bunu mu yaptın?

a- Yarın sen de Laura için bunu yapacağını ve ödeyeceğini düşün. Başka bir gerçeklik ve alemde Laura yolunu kaybederse bunu senin de onun için yapacağın fikri.

b-Laura ya da bir başkası yoluyla erişim nasıl yapılacağını temsil ediyor ve bu onun nasıl yapılacağını öğrenene kadar ya da nasıl yapılacağını öğrenmeni temsil ederdi daha fazlası değil


CS'le/K'yla erişimini/sorunu bir aktarma noktasına -uzağa- -uzaklığa- yansıtma; içe yansıt. 

CS/Kendi içine ve içinde bir CS/K bul ve ara, kendi altıncı seviye geleceğin ve tam olarak sendin

Cs/K hepimizin CS/K sı.

Tüm hepimizin annesi ve annelerin annesi olarak biri/birleşiği/birleşimi ve öteşimi ve ya da üstbeni/benliği birleşiği olarak birleşik erişik CS/K


İçinden başlayarak ilet ve kendi merkezinden; kendi merkez olarak kendi; kendi içsel merkezinden ve merkezi benliğinden başla ve soru, sorgu ,merak, içtenlik yay


Şimdi soruyu kendi içsel merkezinden yine kendine; kendi geleceğine dönük olarak yay/ilet; yanıt uzaktan gelirse yabancılık koyma/katma


Sorunu kendi içine, kalbine, vicdanına, hürriyetine ve özgür benliğine ilet; yay

Bir bilici yok,

CS/K içte, CS/K sensin


---

Kanallama karmaşık bir prosedür değildir. Bu kendi üst benliğin ki herkesin de aynı olan üst benliği.
Alıcı bazı şeyleri duymaya ve halka açmaya, dağıtmaya hazır ve istekliyse binlerce diğer insanla da gerçekleştirilebilirdi özellikle de 2-3-5-xn kişi güç birliği yapılmışsa daha kolay olacaktı.
 ve bunu halka açarsa ne kadar geniş halk kitlesine açıksa bağlantı olasılığı o kadar artacaktı

CS/K; 'adı CS/K anılmayan biçimde' binlerce kitapta, binlerce halk söylevinde de bulunur ve bulundu ve bulunacak

Kanallanan bir 6.seviye zihni ya da varlığı ve bu şuna benzetilebilirdi. İyi bir anne babanın çocuğuna öğretmesinin sonsuz/milyar katı kompleksi.
Senin iyiliğini senden karmaşık biçimde hesaplayacaktır ama aynı zamanda tüm diğer 7 milyar özne ve tüm diğer varoluştaki sonsuz özneyle de denk tutarak


--


Bazıları dürüst ve açık olmayı olmayı öğrenene kadar çok fazla diken batması

CS'leri/K'ları önemsemek celseleri önemsemek değil; iletişim tarzını kavramak aynı yolu/sesi içinde aramanı/bulmanı öğretirdi

Soru yanıtı kavramak neyi ve almayı öğretirdi

Bu sana yüksek benliğini tanımayı ve keşfetmeyi ve onunla iletişimi tanıtır ve öğretirdi

--

Düz yazımı şu
Celse bekleyenlere sözüm
Celse sensin
Celse kendin ol ve celseye dönüş; başkasından bekleme, kendine/kendinden danış (CS/K içte) kendinden al ve dene; erişim evrenseldir
30 yıldır okuyarak öğrenemedin mi?
60 yıl da ilerleyecek misin?

Zaman metaforunu bırak, kehanet öğrenmeyi/bilmeyi ve istemeyi bırak, geleceği bilmeyi istemeyi bırak -bundan kurtul- açık ol, bu fark yaratır
Üzülmeyi bırak, endişeyi bırak, evrene güven ve inan, biz biriz

Olayların şöyle ya da böyle olması ya da olacağı ve ölmen yaşaman arasında bir fark yok/olmayacak

---


Büyük bir öğretmen bulduğunda ona -ileri- zamanda ne olacağını mı sorardın? Tüm zamanlar açık, kehanetler önemsiz/gereksiz ve boş; zaman hatları dansediyor, milyarlarca trilyonlarca değişkenle ve olasılıkla birlikte

Büyük bir öğretmen bulduğunda ondan koruma mı isterdin? Kendini korumayı öğren. 

Bir savaşçıyla tanıştığında onunla savaşmak mı isterdin? Özellikle de kılıçları olmayan bir akıl bileyici

CS/K içte/ruhta dansediyor ve sorularını iple/özlemle çekiyor/bekliyor


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.